Powered By Blogger

miercuri, 22 iulie 2015

Uitam sa traim si ne traieste viata .....,

Am uitat să trăim în simplitate , să ne bucurăm de răsăritul soarelui.
Ne e mai ușor să judecăm decât să înțelegem .
Ne distrugem sănătatea gonind după bani , bani cu care încercăm mai apoi disperați să ne răscumpărăm sănătatea năruită , pierdută. 
Ne reprimăm emoțiile , nu le spunem decât prea târziu celor pe care- i iubim , că-i iubim , alegem neiertarea și orgoliul face casă bună cu noi !
Nu mai avem respect pentru ceea ce are viață și trăim nesăbuit , consumând mai mult decât ne trebuie !
Când în sfârșit ne dăm seama cât de mult am greșit , că nu am știut să trăim şi ne-a trăit viața , realizăm " înciudați ", cât de simplu ....la îndemână , ne-ar fi fost .... să trăim pur şi simplu !
Suflete , fii fericit cu ceea ce ai deja și bucura-te de această minunată călătorie  care e viața!
Suntem în trecere " pe aici " şi la finalul călătoriei nu va conta decât , cât de mult am iubit , cât de frumos am trăit , ce am sădit în sufletele celor pe care i-am întâlnit și mai ales.... cât de ușor ne vom despărți de lucrurile de care ne-am atașat , lucruri și ființe care nu ne-au aparținut și nu au fost ale noastre niciodată !!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu