Powered By Blogger

joi, 7 ianuarie 2016

Un nou an , 2016 , un nou inceput ,



Despre 2015 putem vorbi la trecut , l-am ''clasat '' , gata , e liber să plece !

 2016 și-a așteptat cuminte rândul și a venit !
 Lumea e plină de speranțe și e bine că e așa , se fac planuri , se pregătesc agende , se stabilesc obiective , se umple tolba de speranțe !
 Oamenii au nevoie de speranțe , dacă ele se transformă în realitate sau nu asta nu știe nimeni.


 Personal nu-mi doresc decât sănătate pentru Camelia , Rebecca și Andreea , dacă mai rămâne și pentru mine e bine.
 Nu mi-am propus nimic , ce doresc celor din jur , tot sănătate firește !

 E prea multă disperare și încrâncenare în jur , nu , de data aceasta nu-mi mai permit să mă las atras în mlaștinile mișcătoare,merg pe drumul meu și nu mai privesc atât de atent ca până '' mai ieri '' în jur.
 Nu speculați , nu înseamnă că nu îmi mai pasă , îmi pasă de ceea ce contează cu adevărat.


 Mi-e dor de OAMENI , de oamenii cu suflet , nu mai răspund la telefoanele celor care mă sunați numai și numai când aveți nevoie , nu mai permit nimănui să-mi vândă '' Tablete de stil de viață '' , încerc să trăiesc în pace cu mine , dacă voi reuși asta înseamnă că am reușit să fac pace cu trecutul meu , cu mine și astfel voi putea face pace cu cei din jur !

 Nu mai pun preț pe nimic din ce ține de teluric , de material , o să-mi cumpăr ,poate cărți și rechizite , vechile mele obsesii la care mi-e încă destul de greu să renunț !

 Nu-mi mai doresc puterea ( liniștiți-vă cei care ascultați pe la colțuri ) , la ce îți folosește puterea dacă nu reușești să o pui în slujba , în folosul celor năpăstuiți !

 Nu vreau bani sau situație materială înfloritoare !!!

 Vă asigur că pe holurile Institutului Oncologic București , la Fundeni  , când faci cură cu citostatice , Iphone-ul , ultimul S6 Galaxy Edge sau '' un jaf de Alcatel '' nu-ți asigură că vei trăi mai mult decât un amărât care nu are bani de un paracetamol !!!

 Ce am învățat de la 2015 ?

 Am învățat să prețuiesc fiecare clipă , am înțeles că sunt efemer și am mai înțeles ceva :

 Că atunci când ești pe fundul prăpastiei numai TU te poți întoarce de acolo , numai și numai de tine depinde dacă vei reuși să te întorci , nimeni nu-ți va arunca o busolă acolo !!!

 Nu-i poți condamna , fiecare dintre ei au problemele lor , viețile lor , se gândesc la următoarea promoție la țoale  , unde să plece în vacanță , nu mai au  timp să-ți dea și ție un telefon !!!

 Nu mă contraziceți !!!!

 Mai sunt și excepții dar din nefericire , rare , altfel nu le-aș numi excepții !!!

 Cam morbidă postarea , dar e din inimă și e din fapte trăite !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu