Powered By Blogger

luni, 21 martie 2016

Scrisori catre MAMA MEA ,




 Dacă nu s-ar fi mutat în steaua din care mă veghează acum , MAMA MEA , ar fi împlinit azi , 22 martie , onorabila vârstă de 83 de ani ! 
   Mi-e dor de EA în fiecare clipă a existenței mele , o port cu mine pretutindeni , în inima mea , îmi este gând , șoaptă , lacrimă și zâmbet amar, o scot din inima mea și o îmbrățișez dar tare mult mi-aș dori să vină măcar preț de câteva clipe la mine-n vis să mă mângâie sau măcar să se încrunte la mine ca atunci când trăia și reușeam s-o enervez făcând cine știe ce năzbâtie ! 
    Mă doare absența ei cu o durere surdă , sfâșietoare , durere pe care numai un copil care și-a pierdut ambii părinți o poate înțelege și cred că cel mai rău mă doare că nu mai sunt copilul lor , al Ei și al Tatălui Meu , că nu mai are cine să mă strige SORINEL ! 
   Din vara anului trecut , din iulie , nu rare au fost momentele de disperare și deznădejde prin care am trecut , momente în care am fost tentat să mă urc în mașină , să demarez în trombă și să conduc nebunește până la BABENI , și odată ajuns la mormântul ei , să strig la EA , să o întreb , să-i spun : 
      '' De ce doare atât de tare , de ce e atât de cumplită viața asta a mea ? 
           Ieși TU afară și lasă-mă pe mine în locul tău !!!! '' 
  
  
   Vocea ei îmi răsuna în ureche , îi auzeam vorbele din anii copilăriei și adolescenței mele , o auzeam când îmi spunea : 
  '' Să  NU uiți niciodată ! 
 Viața ne este data de Dumnezeu , grea sau ușoară , amară sau dulce , trebuie dusă până la capăt . 
 Trebuie s-o trăim și să îndurăm până la sfârșit . Doar Dumnezeu hotărăște clipa în care ne cheamă la EL ! ''  
 ...........................................................................................................
  Aș avea multe să-ți mai scriu , dar mă opresc aici ! 
 Mamă, te iubesc și nu te voi uita niciodată ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu